När ska du ta in en kunskapspartner?

Att upphandla ett nytt affärs- eller kassasystem är en komplex process och ofta en stor investering som påverkar verksamhetens framtid. Det blir inte heller lättare av alla olika system, funktioner och leverantörer man kan välja mellan.

Därför kan det vara bra att ta in en extern konsult när:

  • det internt saknas spetskompetens kring systemfrågor
  • det behövs extra stöd i en upphandling eller kravformulering
  • det behövs en konsult som berättar om framtidens handel
  • ni behöver bolla nästa steg för tillväxt i era butiker

Retail Solutions som partner

Som kunskapspartner gör vi upphandlingen tryggare med ett resultat som sparar er både tid och pengar.

Vi som jobbar på Retail Solutions har själva erfarenhet av säljaryrket och har tidigare varit butikschefer samt inköpare av IT-system. Den erfarenheten, i kombination med att vi idag levererar kassa- och affärssystem till hundratals kunder runt om i landet, gör oss till en trygg och långsiktig partner.

Dessutom är vi oberoende. Det innebär att vi letar lösningar på marknaden som ligger i linje med era behov utan att låsa oss till specifika system. Vår kunskap om leverantörerna på marknaden gör att ni får den lösning som fungerar bäst efter era förutsättningar.

Boka en tid med vår expert

Kontakta oss så bokar vi in en kostnadsfri timme med vår expert. Vi lovar dig insikter och några tankeställare som hjälper dig att komma framåt i ditt val av system.